Že velikokrat sem izpostavil, da je za podjetja, ki želijo pokriti večjo površino z brezžičnim govornim signalom edini pravi odgovor-IP DECT sistem. Zakaj? Zato ker je edini brezvrvičen sistem razvit ravno za prenos govora v podjetjih. IP DECT sistemi podpirajo vso funkcionalnost, ki jo moderno podjetje potrebuje za zagotovitev kakovostnih internih brezvrvičnih komunikacij.

Po navadi je najtežji prehod med sistemom z eno bazo, ki je cenen in funkcijsko učinkovit na sodoben večji DECT sistem, kjer imamo večje število baznih enot in slušalk. Ti sistemi so večcelični, kar pomeni, da z več baznimi enotami pokrijemo želeno območje, kjer želimo pokritost z DECT signalom. Prehod med celicami je brez prekinitev tudi med pogovorom-se pravi da sistem podpira handover in roaming. Vsaka izmed baz je povezana z LAN omrežjem podjetja. Vse bazne enote podpirajo napajanje PoE.


Poglejmo si posebnosti novega IP DECT sistema od Gigaseta-Gigaset N720.

V sistem mora biti povezan tudi nadzorna enota-DECT manager, ki sam po sebi ni bazna enota. Sistem lahko podpira do 20 baznih enot, od katerih ima vsaka 50-300m dometa (odvisno kje je montirana). Maksimalno število slušalk na sistemu je lahko 100. Ena baza podpira do 8 hkratnih klicev, cel sistem podpira do 30 hkratnih pogovorov. IP DECT sistem za svoje delovanje potrebuje SIP server-torej interni IP PBX sistem ali pa je povezan na operaterski SIP account preko interneta. Kvaliteta zvoka je HD profesionalna brez motenj in interferenc na celotnem področju pokrivanja baznih enot. DECT sistem podpira vse standardne in nekaj nadstandardnih PBX funkcij. Nanj lahko prijavimo praktično vse slušalke od Gigaseta, posebej pa so za ta sistem primerni modeli:

  • SL 610H pro (najboljši model z vso funkcionalnostjo)
  • R 630H pro (slušalka za industrijsko okolje)
  • S 510H pro (ekonomski razred)

Sistem je do neke mere precej podeben IP DECT sistemu BSIP od UNIFY-a, vendar ju loči nekaj tehničnih in komercialnih lastnosti zaradi katerih je potrebno posebej preučiti, kateri sistem je za dani objekt oz. stranko najprimernejši.

Več o tem na: http://www.el-jamnik.si


The following two tabs change content below.
Boštjan Jamnik
Prodajnik, solastnik, pa še kaj v Elektrotehniki Jamnik Kranj d.o.o. katerega glavna dejavnost je telekomunikacijski inženiring. 20 letno delovanje sega v skoraj vse segmente tega širokega področja. Če že ne poznamo odgovora pa ponavadi vemo koga je treba vprašati. Po izobrazbi sem univerzitetni inženir strojništva.
Boštjan Jamnik

Latest posts by Boštjan Jamnik (see all)